Kozmetične storitve salona
V kozmetičnem salonu skrbimo za vedno novo ponudbo in naše storitve redno posodabljamo. Ob naših storitvah boste lahko sprostili sebe, svojo dušo in hkrati boste deležni maksimalnega razvajanja.
Našo celotno aktualno ponudbo storitev salona in cene storitev, lahko vedno preverite pod zavihkom “cenik” ali na https://narocanje.energomed.si spletni strani, kjer imate tudi možnost 24/7 urnega spletnega naročanja vse dni v letu.
Splošni pogoji salona
Z 21.8.2023 veljajo novi splošni pogoji salona.
Strinjam se, da strokovno usposobljena kozmetičarka opravi željeno storitev, na katero sem se kot stranka naročila. Razumem, da lahko pri določenih posameznikih v redkih primerih pride do možnih neželenih zapletov, kot npr. alergijska reakcija, na katero kozmetičarka nima vpliva in je stvar posameznika in njegovega zdravstvenega stanja. Pred začetkom vsake storitve kozmetičarko opozorim na morebitne kontraindikacije / stanja; tudi v primeru, da se mi ne zdijo pomembne, saj lahko vplivajo na potek izvedbe storitve. Kontraindikacije oziroma stanja se smatrajo kot nošenje kontaktnih leč (pred določeno storitvijo se morajo odstraniti), nosečnosti, infekcijskih bolezni, nalezljivih bolezni in stanja kože, glivičnih okužb, naglavnih uši, epilepsije, alergije, kemoterapija …
Zavedam se, da pri določenih storitvah (preoblikovanje telesa,…) optimalne rezultate ni možno doseči samo s tretmajem v salonu. Tukaj velik vpliv igra tudi zdravstveno stanje, življenjski stil in navade posameznika, na katere žal izvajalka nima vpliva, zato lahko optimalni rezultati ne bodo doseženi, če stranka ni pripravljena spremeniti svojih navad.
Razumem in upošteval/a bom napotke za nego doma, ki so mi podani s strani kozmetičarke, saj so izrednega pomena pri ohranjanju zdravja in higiene ter preprečevanju morebitnih neželenih zapletov po opravljeni storitvi. Seznanjen/a sem z odgovornostjo sledenja teh napotkov in posledic v kolikor se jih ne bom držal/a.
S prvo in vsako naslednjo rezervacijo termina zagotavljam, da so vsi podatki resnični in da sem prek njih dosegljiv/a za vso nadaljnjo komunikacijo, ki je potrebna, da salon obratuje nemoteno.
Rezervacija terminov
Naročanje na storitve preko telefona je možno v času uradnih ur, izven uradnih ur je možno spletno naročanje ali naročanje na email naslov. Za rezervacijo termina potrebujemo vaše ime in priimek, telefonsko številko in elektronski naslov.
Za vsako prvo rezervacijo termina je potrebno 100% predplačilo storitve, ki je nevračljivo. Gre le za zagotovilo, da stranka na termin pride in ji ob izvedbi storitve ne bo nič zaračunano dodatno. Termin je prav tako možno prestaviti ali odpovedati do 24h pred terminom.
Stranke naprošamo, da na termin prihajajo pravočasno oz prej sporočijo možno zamudo.
Denarnih vračil ne izvajamo. V kolikor s storitvijo niste zadovoljni ali se pojavijo težave, imate 48h (2 dni) časa, da o tem obvestite salon, kjer vam bomo lahko ustrezno svetovali in se po potrebi dogovorili za obisk v salonu.
Plačani paketi imajo veljavnost 3 leta. V kolikor v tem času paketa ne izkoristite, le-ta zapade in ga ni več možno koristiti. Vračilo denarja ni možno.
Politika odpovedi termina
Termin se lahko brezplačno odpove ali prestavi do 24 ur pred začetkom termina. V kolikor ni termin pravočasno odpovedan, prestavljen ali pa stranka na termin ne pride, vas bremenijo stroški v vrednosti 50% cene storitve, ki je bila zamujena. V tem primeru znesek storitve prejmete na email naslov ali pa vam ga zaračunamo ob naslednjem obisku salona.
Termin odpoveste preko info@energomed.si, preko klica na našo telefonsko številko ali preko Fresha povezave, ki ste jo prejeli na e-mail, če ste se na termin naročili preko spletnega naročanja. Za uspešno odpoved termina boste na e-mail prejeli obvestilo o uspešni odpovedi termina. V kolikor sporočila ne prejmete, vaša odpoved ni bila uspešna.
Toleriramo zamudo do 15 min / termin, v nasprotnem primeru lahko zaposlena termin odpove, zanj pa zaračuna 50% vrednost storitve, ki je bila ‘zamujena’.
V kolikor se omenjeno zgodi več kot 1x, za vas žal nimamo več prostega termina, saj ga raje odstopimo strankam, ki spoštujejo naš čas in delo.
Pravilnik o uporabi darilnih bonov
1. Splošne določbe
1.1 Pravilnik ureja izdajo, prodajo in uporabo darilnih bonov podjetja Investicije d.o.o. za salon Energomed, s sedežem na Tbilisijski ulici 59 v Ljubljani, ki opravlja dejavnost kozmetičnih storitev.
1.2 Darilni bon je listina, ki imetniku omogoča koriščenje storitev v vrednosti, navedeni na bonu, v skladu s pogoji, določenimi v tem pravilniku.
2. Izdaja in prodaja darilnih bonov
2.1 Darilni boni so izdani samo v papirni obliki in imajo označeno nominalno vrednost. Darilni bon je lahko vrednostni bon v določenem znesku (v EUR) ali storitveni bon za točno določeno kozmetično storitev.
2.2 Darilne bone je mogoče kupiti neposredno pri podjetju Investicije d.o.o., na blagajni salona Energomed v fizični obliki ali preko e-pošte na info@energomed.si.
2.3 Ob nakupu darilnega bona kupec prejme račun, ki je dokazilo o nakupu.
3. Veljavnost darilnih bonov
3.1 Darilni boni imajo veljavnost 12 mesecev (1 leto) od datuma izdaje oziroma nakupa, razen če je na darilnem bonu drugače navedeno.
3.2 Po preteku veljavnosti darilni bon ni več unovčljiv in imetnik nima pravice do povračila vrednosti bona.
3.3 Darilnega bona ni možno podaljšati.
4. Unovčitev darilnih bonov
4.1 Darilni bon se lahko unovči za katerokoli storitev, ki jo ponuja podjetje Investicije d.o.o. za salon Energomed, razen če je na bonu ali v spremljajoči dokumentaciji določeno drugače.
4.2 Darilni bon se lahko uporabi le enkrat oziroma je darilni bon potrebno v celoti izkoristiti v enem terminu. Darilnemu bonu vrednosti ni možno odšteti. Če je vrednost storitve nižja od vrednosti bona, razlika ne bo povrnjena v gotovini ali na drug način.
4.3 Če je vrednost storitve višja od vrednosti bona, mora imetnik bona doplačati razliko.
4.4 Darilni bon ni zamenljiv za gotovino in ga ni mogoče zamenjati za drugo blago ali storitve.
4.5 Bon je možno unovčiti izključno ob njegovi fizični predložitvi ob plačilu oziroma koriščenju storitve. Če bon ni predložen, se vrednost storitve zaračuna po rednem ceniku.
4.6 Izdajatelj si pridržuje pravico, da ob unovčitvi preveri pristnost bona. V primeru dvoma o veljavnosti ali ponarejenosti bona si izdajatelj pridržuje pravico, da bon zavrne.
5. Prenosljivost darilnih bonov
5.1 Darilni boni so prenosljivi na tretje osebe, razen če je na bonu ali v spremljajoči dokumentaciji izrecno navedeno, da niso prenosljivi.
6. Reklamacije in odgovornost
6.1 Reklamacije v zvezi z darilnimi boni je treba pisno predložiti podjetju Investicije d.o.o. za salon Energomed, v roku 14 dni od odkritja napake.
6.2 Podjetje Investicije d.o.o. za salon Energomed v primeru izgube, kraje, uničenja ali poškodbe bona, zaradi katere bona ni več mogoče identificirati, izdajatelj ne izda nadomestnega bona in ne prevzema odgovornosti za morebitno zlorabo.
7. Končne določbe
7.1 Podjetje Investicije d.o.o. za salon Energomed si pridržuje pravico do spremembe tega pravilnika. Vse spremembe bodo objavljene na spletni strani podjetja in začnejo veljati z dnem objave.
7.2 Z nakupom bona kupec potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji in jih v celoti sprejema.
Za vse spore, ki izhajajo iz teh pogojev, se uporablja slovensko pravo in je stvarno pristojno sodišče v kraju sedeža izdajatelja.
7.3 Ta pravilnik začne veljati z dnem 30.10.2025.









